ARTVİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ARTVİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Kurum Organizasyon Şeması
Hakkımızda
Tarihçe
Kalite Birimi
Komiteler
Talimatlar
Prosedürler
Poliklinikler
ADSM Poliklinikler
Personel
Hekimlerimiz
Özellikli Hizmetler
Evde Sağlık Hizmetleri
Evde Sağlık Hizmeti Personelleri
Hizmetlerimiz
Diş Çekimi
Diş Eti Tedavisi (Periodontoloji)
Diş Taşı Temizliği (Detertraj)
Kanal Tedavisi (Endodonti)
Flour Uygulaması
Fissür Örtülmesi
Konservatif Diş Tedavisi (Dolgu)
Sabit ve Hareketli Protez (Protetik Diş Tedavisi)
Röntgen (Peripikal ve Panoramik Filmler)
Çocuklarda Ağız ve Diş Sağlığı ( Pedodonti )
Hasta Rehberi
Hasta Hakları
Hasta Sorumlulukları
İstek-Öneri-Şikayet
Hasta İletişim Formu
Çalışan İletişim Formu
İletişim
Ulaşım
Kurumsal
Hakkımızda
Hakkımızda
21 Eylül 2022
Kalite politikamız
Artvin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ’nin üyesi olmaktan mutluluk duyan, mesleki deneyime Sahip, gelişen ve değişen teknolojileri takip eden, güler yüzlü Bir ekiple; etkin, verimli ve güvenilir sağlık hizmeti sunan, Toplum ve çevreyi koruyan, toplumu AĞIZ - DİŞ SAĞLIĞI, hastalıkları ve tedavi yöntemleri konusunda bilgilendiren yasalar ve mevzuatlara uygun
, kaliteli sağlık hizmetini yılmadan başarıyla yürüten bir AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ olmak…
MİSYONUMUZ
Hasta Hakları Çerçevesinde, Etik Kurallara Uygun, Etkin, Verimli, Saygın, Kaliteli, Kolay Ulaşılabilir Ve Güler Yüzlü Bir Sağlık Hizmeti Sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Güven Ve Saygınlık Konusunda Önder, Tercih Edilen, Hizmetleri İle Mutluluk Veren, Bir Sağlık Kurumu Olmaktır
2022 YILI KALİTE HEDEFLEDİKLERİMİZ
Mevcut hizmet binamızın yetersizliği nedeniyle yeni hizmet binası yapılması için girişimlerde bulunmak.
Çalışan memnuniyet anket katsayısını % 90 in üstünde tutmak
Hasta memnuniyet anket katsayısını % 90 in üstünde başarmak
Kesici delici alet yaralanmalarının yıllık oranını % 5in altında tutmak.
Halka yönelik himet içi eğitimleri bekleme salonundaki ekranlarından yansıtılmasına
Güvenlik hizmetlerinin sayısını ikiden üçe çıkarılması
Çalışan Personele Hizmet içi Eğitimlerin % 100 ‘e ulaşmak.
MHRS Randevusunun % 60 in altına düşürmemek.
Yapılan işlemlerin bütçe uygulama talimatına uygun olarak faturalanmasında hata oranını%3 ün altında tutmak.
BÖLÜM HEDEFLERİMİZ (POLİKLİNİK)
Hastaların müracatından itibaren en az % 99 sinin ilk bir saat içerisinde muayene ve tedavisini başarmak .
Hizmetin daha kaliteli olması için her hekime 4 şer adet airetör, alınmasına sağlamak
Anguldurva sayısının artırılmasına
Mikromotorların sayısının artırılmasına karar verildi
Poliklinikler mümkün olduğu sürece en az iki ünitlik olmalı
Yapılan hatalı işlem ve tekrarları %5 altında tutmak
Antibiyotik kullanım seviyeleri her ay takip edilerek% 5 ALTINDA tutulması.
STERİLİZASYON
ADSM Standartlarına uygun fiziki ortamı değiştirilmiş olup üç bölümden oluşturulmak.
Aksaklık yaşanmayacak şekilde Otoklavların çalışması Mümküns bozulduğu zaman en kısa sürede tamirini sağlamak
×